Sofie

Sommarkväll med picnic och talangjakt

Publicerad 2009-07-16 23:51:07 i Allmänt

Igår var jag och tränade. Det var det sjukaste. Det är så varmt i lokalen och jag bara svettades. Usch, det var helt sjukt.
De borde skaffa AC där, det var inte att leka med igår... Fy sjutton. Men jag klarade passet och kände mig duktig efteråt!
Måste börja komma igång igen. Vill börja springa utomhus också. Det är så tråkigt att springa. Men jag hoppas det gör nytta och sedan har vi så sköna kvällar nu också. Två flugor i en smäll. Vi får se hur det blir med den saken.

Idag har jag och Mamma varit på stranden. Jag brände mig lite, men det var skönt att sola!! Sedan har vi varit i Pildammsparken på Sommarchansen. Det är en talangjakt som vi brukar gå på varje år. Vi hade med oss picnic, det var mkt trevligt.. Det rekomenderar jag. När det är fint väder så är det toppen att sitta i parken och lyssna på sång och musik!!

Denna helgen ska jag träffa några gamla vänner. Jannice och Jonte har jag inte träffat på länge, så det ska bli himla trevligt. Vi ska fika imorgon och snacka om nytt och gammalt!!!
Sedan på lördag ska jag träffa Bini och Emelie!!
En riktig kompishelg! Malmökompisarna!! Det ska bli trevligt!

Jag är glad att jag åkte till Kristianstad den 21Februari. Att jag och vännerna dansade loss på Grand den kvällen. Om jag inte hade varit där, så hade jag inte träffat DIG!!! eller det kanske jag hade? Men chansen är inte så stor!
Jag vill bara vara hos dig nu... Saknar dig mega mkt sweet!!   


En kompis frågade om jag vill utomlands på Söndag. Hade väldigt gärna åkt men jag känner inte riktigt för det ändå. Vet inte vad det är, men stannar i Sverige. Jag har lite planer nästa vecka som jag helst inte missar. Ska eventuellt träffa Jenny och Fia, får passa på när jag har semester!! Så blir nog Sverige detta året. Får se om det blir en resa när det är kallt och ruggigt här hemma istället! 

Kommentarer

Postat av: jannice

Publicerad 2009-07-17 15:53:21

Det va mys och ses Fia! :) hahaha.. många minnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela