Sofie

Helg igen..

Publicerad 2009-03-20 22:32:35 i Allmänt

Det är helt sjukt vad tiden går fort. För en vecka sedan var jag i Kalmar.
Tiden bara rinner iväg...

I veckan har jag jobbat och sedan varit på hornbach och ikea och köpt lite smått och gott till lägenheten.
Det är mkt pengar som går, har lite smått ångest... Har gjort av med mkt pengar på lägenheten. Men det är ju engång jag betalar det. Har ju sakerna sedan... Får spara lite sen... Eller köpa lite roliga kläder och skor? hahhah

Sol idag, det är underbart! Man blir såååå glad! Uteserveringar, kall öl och grillning, I MISS!!!! Längtaaaar!

Lite smått ångest för tillfället. Har gjort av med mycket pengar och har inte tränat som jag borde.. Kan inte göra allt, svårt att hinna med allt... Slutar sent sen nu har det varit mkt med lägenheten. men snart kan jag fokusera igen, hoppas jag!
Jag cyklar till jobbet iaf, det är alltid nått!!!

Jag vill se resultat!

Sitter och små drömmer. När jag slutar på jobbet i December/Januari så vill jag låååångt iväg till värmen. Thailand eller nått annat paradis är sååå lockande. Får helt enkelt se... Hade varit sjukt nice!


Imorgon kommer Emelie och Bini hem till mig! Mina barndomsvänner som jag kännt längst. Det ska bli trevligt! Ses ju inte så ofta, hoppas på ändring nu när jag flyttat närmre!


Saknar mina vänner i Krstad sååå mkt! Pauline vill ha mig tillbaka till Campus! Pauline: jag vill det också! den tiden var sååå rolig! Blir så glad när jag tänker tillbaka, ser foto och minns! ahhhhhh, jag vill.....
Men allt har sin tid... tror inte det hade varit samma ändå. och vännerna har jag kvar! (Hade bara velat träffa dem mer) hihi


Nä, slut tjatat för min del... Snart sängen. träning imorgon. Kanske ett besök på nya köpcentret Entre. Jag bor inte så långt där ifrån!!! Wiihooo!


(får nog internet på Måndag, om allt går som det ska. Det har klyddat, dumma dem....
Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-20 23:18:45

Jqa du har gjort av med mkt pengar,men det har du igen.... Du har fått det superfint i din lägehet. HOPPAS DU TRIVS PÅ KIRSEBERG!!!!!(mammma e svag för kirseberg.)KRAM MAMMI

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-03-21 12:03:45

ja kan följa me till thailand ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela