Sofie

Är inte på topp, blääääää

Publicerad 2009-05-17 10:57:49 i Allmänt

I Fredags började jag känna av lite halsont. Stängde på jobb, sen var jag hemma med Mamma och Pappa på kvällen. Kollade på tv och slöade i soffan.
I lördags vaknade jag snuvig, hostig och jag hade ont i halsen. Regnet föll och jag var allmänt seg. Jag hade lovat Viktor, som är på besök i Malmö, att vi skulle gå på stan en runda. Så jag fick skärpa mig och bege mig mot värnhem.
Jag, Tom och Viktor kom inte längre än till Entre, men det var trevligt ändå. Viktor shoppade loss i storstaun!!
Alltid lika trevligt att träffa Vicke!
Eftermiddagen spenderades hemma hos familjen. Mådde inte helt 100.. Jag bestämde mig för att bege mig mot Emelie som planerat. Kolla på Eurovisionsongcontest och snacka lite skit. Syrran hämtade mig runt 23, då orkade jag inte mer..
Natten har varit fylld med en massa hostande... Vaknat typ en gång i halvtimmen...SUCK...

Ja, Anna: Möl är alltid fuk :) hihihi 
Barnen smittar mig, men det är skönt att jag inte åkt på influensan än..

Idag får jag se vad jag orkar.. Mamma, Pappa och Jag har spekulerat lite i att spela minigolf eller plantera blommor hos mormor, får se vad dagen bjuder på. Hoppas att den dumma hostan försvinner snart...

Nästa lördag SKA jag vara frisk iaf! Det är nått som är säkert! Punkt slut...

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2009-05-17 20:53:00

Jaa, Möl är fuk klkl, knäpper du på din näsa haha =)

Postat av: Korn

Publicerad 2009-05-17 20:54:05

Ja, Möl är fuk...knäpper på näsan..! hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela