Sofie

Grattis

Publicerad 2009-05-25 20:58:44 i Allmänt

Vill bara gratulera min faster som fyller år idag och min lilla Ruben som blir 4år idag.
Det har gått 4år sen vi fick vår lilla hårboll!! Sweet....
Min lilla vovvis :)  


Lillen sover bredvid mig!





När vi hämtade hem lillkillen...

My sweetie!! 

1dag närmre... Snart kommer jag till dig!!!


Idag sjöng några av mina kolleger för mig och Anders (kollega). Vi fick fina presenter för vi fyllt år.
Snällt av dem!! :)
Har även varit hos Farmor på sjukhuset idag. Det är bättre med henne, skönt. Imorgon ska vi till Christina i Lund. Det är bättre med henne också, skönt. Jag hatar sjukhus.. Men får ta mig i kragen och hälsa på mina nära!!

Kommentarer

Postat av: Emma K

Publicerad 2009-05-27 08:11:00

Ohh jag minns när ni fick blomman :) och den tröjan på första bilden, den minns jag också!!!!! Hoppas allt är bra med dig!!! Sköt om dig! Kram Emma

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-05-30 14:37:46

Hahah ja Emma. De sommrarna minns vi... Bläääää:)

Tur vi hade varandra på 9an iaf! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela