Sofie

Fastanställd?!

Publicerad 2009-09-26 15:04:07 i Allmänt

Då var jag hemma från Osby igen. Torsdag och Fredag var vi på planeringsdagar med jobbet i Marklunda.
Färden började med att chefen kom på att hon hade glömt nycklarna till stället. Vi hoppade av bussen och satt och snackade och fikade istället. Pallade inte åka en timme extra. Smart av henne va?? hahahh

Sedan valde vi rum och så, lite planering några timmar. Kvällen bestod av god mat, vin och rundpingis.
Det var riktigt trevligt. Vi pratade och åt ostbricka! Man fick ju tänka på dagen efter, planering mellan 7.30-16.
Men det var trevligt!
Fick reda på att vi ska utöka med antalet barn så det ska anställas 4 pedagoger. Hon sa till mig flera gånger att hon hoppas på att jag ska söka den tjänsten. Blev smickrad och glad, men jag får se. Jag trivs bra och har nära till jobbet osv. En annan del av mig vill se lite nytt, nytt ställe, kolleger. Jag får se hur jag gör. Har sökt lite annat också, återstår att se. Men roligt att de vill ha mig kvar och jag har en reservplan iaf!

Ingen Johan denna helgen, snyft.. Ikväll ska jag istället med Mamma och hennes arbetskamrater på chippendales. Hennes ena arbetskamrat har fått förhinder, så hänger med dem! Ska bli skoj! ut och äta och se på karlarna.

Mamma har kommit hem från Kroatien nu!! Hon har haft det toppen!! Hon satt bakom Blanka (Värdsmästaren) på flyget! hihihi

Nu har jag och syrran varit en runda på entre. Köpte en tjocktröja och en skarfs/halsduk!

Vill snart upp till Krstad igen och träffa tjejerna!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-27 14:08:51

Vill oxå att du snart ska komma och förgylla tillvaron här i krstd, du vet väl att denna staden saknar dig? Och framförallt saknar GRAND dig... Hoppas allt är fina fisken, nu har vi snart inskolat alla våra barn så nu börjar verkligen jobbet komma igång... Nu ska jag bara bli lika duktig som dig med träningen... PUSS KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela