Sofie

Höstdepp

Publicerad 2009-09-28 20:02:19 i Allmänt

Usch vilken dag..
Min kollega har blivit sjuk och den andra har varit på möte på eftermiddagen. Jag var själv med en vikarie som aldrig arbetat med barn tidigare... Kände mig rätt tjatig när jag sa till henne emellanåt. Fick springa som en galning och barnen märker att man är stressad. Inte lätt för dem heller, då blir de också virriga...
Usch, har stressat mig igenom hela dagen. Hann inte ta nån middagsrast heller...
Orkade inte träna efter jobb, slutade 18 och jag var tvungen att handla lite fil och så med. Känner mig kass när jag inte tränar..
Men just nu sitter jag under filten och njuter av en lugn stund. Det regnar ute och jag känner mig trött och depp...
Bläää...

Idol och hollywoodfruar i soffan under en varm filt! YEESS!!!

Ingen bra dag idag... Får ta nya tag imorgon... Puuuhhh....

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-30 17:39:37

Jag vet EXAKT hur du känner dig!!! Barnen blir vädligt otrygga när de märker att saker och ting inte är som de brukar, jag jobbar oxå med vikarie nu och ska göra det i fyra veckor p.g.a. en sjukskrivning. Idag tittade en flicka på mig länge och sen frågade hon: "Anna, varför är du arg?" jag trodde inte att jag lät arg, men jag var så stressad att jag lät irriterad, vill absolut inte att barnen ska ha den bilden av mig ju! Imorgon ska vi oxå ta gruppfoto =) Ha så mysigt med Johan i helgen min kära vän... snart måste vi ses!!! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela