Sofie

Utkast: Shit, jag ...

Publicerad 2009-09-01 21:22:58 i Allmänt

Shit, jag kollar på ett tvprogram om en kvinna som har 14barn. Hon har sex barn som är 7,6,5,4år och tvillingar på 2år. Så hade hon fryst in ägg som hon fick insatt i kroppen. Då fick hon åttlingar. Hon kände att de nerfrusna äggen var levande och riktiga så hon ville befrukta dem med. Nu har hon 14barn, inget jobb och är ensamstående.
Verkligen inte en drömsituation. Det är lika många som vi har på jobb. Hur orkar hon?
Jag förstår inte hur hon orkar. Man eller jag iaf vill ge barn uppmärksamhet, tid och kärlek. Hur ska man kunna tillgodose 14st som är så små? Hon har några barnflickor som hjälper henne, tur det!
Det är starkt av henne!!!
Som jag ser det och hoppas alla (vet att inte alla gör det) strävar åt att vilja ge sina barn allt.
Shit, såå många barn.. Fattar inte... Jag sitter och gapar nästan..haahha
Man ska ju inte stressa sig igenom dagarna och hoppas de inte slår ihjäl varandra...

Alla gör sina val..

Jaja nog om det.. fick mig en tankeställare...
Helgen var toppen som vanligt. Man längtar till helgen nu när man jobbar. Skönt att slappa och kunna sova lite på morgonen. Vila huvudet lite och göra saker som faller en in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela