Sofie

evigt letande

Publicerad 2010-04-05 20:22:05 i Allmänt

Oj, jag glömde en sak som är väldigt viktig.
Mamma frågade mig om hon måste köpa påskägg till mig och syrran i år.
Ett bestämt NEJ fick hon som svar. Klart inte, och de ska gömmas som de alltid gjort!! PUNKT SLUT!
Traditionerna ska man hålla fast vid, väldigt hårt.

Efter den goda påskmaten blev det dags att leta efter påskägg. Vi brukar alltid hitta dem direkt men inte i år. Jag letade, letade och åter letade...Mamma brukar inte vara så duktig på att gömma påskäggen.
Jag blev mer och mer irriterad, slog huvudet i en kruka... rummen hade jag letat igenom, inte en gång utan säkert tre gånger.... och tillslut bakom gardinen (ett egentligen självklart ställe) hittade jag mitt PÅSKÄGG!!

Påskägg med massa godis i!!! MUMS!

YES! Som sagt traditionerna måste följas!!

Hoppas din påsk varit bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela