Sofie

grill PREMIÄR!!!

Publicerad 2010-04-17 13:06:24 i Allmänt

Igår grillade jag för första gången i år. Grill premiär!!!
Mamma, Syrran, jag och Johan trotsade blåsten igår. Gott var det!! Vår känslor!
Idag finns dock inga vårkänslor.. Suck.

Johan ligger och sover en stund, han har ont i magen. Tror han är allergisk mot Malmö.
Han hade ont i magen sist han var här också, hihih...
Naaw stackare... Jag drar i honom. Vill hitta på någonting på min lediga dag... Och hann höll på att kräka innan.
"Jag måste bara vila min mage lite till"... hihiih. Stackare.

Helgen spenderas tillsammans med älsklingen!

Får se om han orkar göra nått vettigt idag.

Pratade med Anna idag. De var på ultaljud igår. Spännande att prata med henne om bebisen och deras planer.. Spännande tid ni har framför er.

Jag vill också komma vidare och träffa Johan "på riktigt". Se hur vi funkar tillsammans i vardagen. Känns som vi bara står och stampar. Vill samtidigt ta det lugnt, ändå ett stort steg för oss.. Vi får la se hur det slutar...

Trevlig helg... Saknar dock solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela