Sofie

Malmö FF, skärp er nu!!

Publicerad 2010-04-21 17:53:57 i Allmänt

Igår var jag och syrran hos Pappa och såg Malmö FF möta Helsingborg på Olympia.
Pinsamt att vara Malmö suporter. De spelade så himla dåligt. Förlorade bollen hela tiden och helsingborg var så aggressiva. Vi förlorade.. Nu får ni fan kämpa om vi ska ligga kvar i toppen.
Fick även två skador igår, tråkigt...
BARA vi vinner över Johans Mjällby så är jag glad! :) hahahah
Det var iallafall trevligt hos pappa och vi fick god sallad med räkor i.

Idag har det varit väldigt underligt väder. Det har både regnat, blåst, solen har visat sig och det har till och med snöat.
Sjukt, trodde det skulle vara slut på snön nu... Vill ha sol!
Hoppas bara vi kommer iväg den 16 Maj. Vill iväg till värmen.

Ikväll blir det ingen träning. Jag ska skriva utvecklingssamtal som jag har imorgon och sedan blir det tv.
Får ta igen träningen till helgen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela