Sofie

Påsk 2010

Publicerad 2010-04-05 20:13:13 i Allmänt

Då var långledigheten snart slut. Det har gått väldigt fort. Påsken är slut för i år.
Jag började påskafton med ett jympapass på friskis, då känner man sig nöjd.
Sen direkt hem, dags för dusch och fix inför påskfirande. Kl 14 befann jag och Johan oss på Olearys, han ville se Manchester United och Chelsea. Ibland får man vara snäll, nä men det var mys!
Sedan gick vi hem och firade påsk hemma hos Mamma med familjen och Farmor och Mormor.
God mat och trevligt sällskap!!




Mormor och Farmor påskafton 2010!!

Sedan kom några kompisar till syrran, vi spelade spel och drack lite gott.
Åkte till Möllan och satt under värmegrejen på uteserveringen! MYS!!
En trevlig påskafton när den är som bäst med familj, gamlingarna och Johan!




Hihih en liten grupp bild på Mormor, Mamma, Jag, Ruben och Frans! hihih

Annars har jag slöat och njutit av att kunna sova lite längre på morgonen!
Ska bli skönt att komma igång igen, inte bra att slöa för mkt.
Imorgon är det återigen jobb och APT på kvällen. Är ledig mellan 15-17 så då tänkte jag åka och hälsa på mitt gamla jobb. Mina gamla kolleger och myranbarn! Ska bli roligt att träffa dem igen!!!


Tack nära och kära för denna påsken!! ♥

Det negativa med att ledigheten är slut är ju att Johan återigen åkt "norrut". SNYFT!
Vill ha dig hos mig juueee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela