Sofie

dan före dopparedan

Publicerad 2010-12-23 16:36:28 i Allmänt

Shit vilken snökaos det är här i Malmö. Skottar de inte alls eller??
Jag fastnade några gånger idag, men lyckades trycka massa på gasen så jag kom loss.

Jag är iallafall på plats i Malmö, tur jag körde igår!

Pappa och jag har nyss rullat köttbullar och mamma har griljerat skinkan. Ikväll väntar julmys och uppesittarkväll med familjen. Imorgon blir det julfirande hos faster Anita!!

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL!!




(förra årets bild :)

JA, vi ska iallafall inte klaga på att vi inte får en vit jul i år. FÖR vit kanske.. hihihi
Shit vad massa snööö!!

Kommentarer

Postat av: Gisela

Publicerad 2011-01-01 19:57:38

Söta vovvar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela