Sofie

fredagsmyyyyys

Publicerad 2010-12-03 23:51:08 i Allmänt

Idag har fredagsmys stått på planeringen!

Startade med räkor med tillbehör och ett glas vitt! Mys!
Sedan idol och gotte med min älskling!

Fick nyss panik. Syrran svarade inte hemma och mobilen avstängd. Direkt tänker man det värsta, ringer runt och får panik. Vad som helst kan hända kring Möllan en fredagskväll. Usch, till slut fick jag tag på henne och mitt hjärta lugnade sig. Måste hålla hårt om våra nära och kära ♥

Vet inte riktigt vad jag tycker om kvällens idolavsnitt. Förra veckan var jag live och såg dem. Då var Jay och Olle bäst tyckte jag. Jay har en otrolig röst och Olle en egen röst som jag gillar.
Minna har en bra röst, men är rätt vanlig ändå.
Personligen gillar jag inte hårdrock, så tyckte nästan att Jay skulle åkt idag. Men andra sidan har han en riktigt bra röst. Älskar Olles egen röst och lyssnar mer på hans och Minnahs musik. Minnah var också duktig ikväll! Ja, det är svårt det där. De är bra på sitt sätt..
Minnah har åkt ut en gång och Jay har varit i knarkträsk....

Olle och Jay var favoriter redan i början. Undra vem som tar hem det på fredag, Minnah eller Jay.
Jag har följt alla avsnitt, men missar det på fredag. Ska ha julfest med jobb..


Imorgon väntar tvätt och lussebak!!! Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela