Sofie

Julmånad, välkommen!

Publicerad 2010-12-01 21:27:20 i Allmänt

Datumljuset är tänt, har druckit glögg och sett årets första avsnitt av julkalendern.
Julfeeling! Snön faller utanför och här ligger jag i soffan under täcket, MYS!

Då var December månad hos oss! Ännu en jul vi får fira med gamlingarna, de säger varje år att det är deras sista. Julen ska man tillbringa med sina nära och kära! Jag firar i Malmö detta året och Johan med sin familj här uppe.

Idag har jag besiktigat bilen, det gick bra. Man lär sig något nytt varje dag, min första besiktning. Klarade det galant! Det är alltid första gången nångång.

Onsdagar är Johans och min mysdag. Vår tvkväll. Tittar på bonde söker fru, ingen av oss är iväg och tränar. Tog en mugg glögg idag, gotte!¨

Ett jultema har dragit igång på jobb. Barnen är spända och imorgon får vi kanske andra brevet från tomtenissen! När vi var ute och åkte pulka såg vi spår (djurspår), vi följde dem och tomten har ju varit hos oss på riktigt...

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-12-02 14:38:43

Det gick inte lika bra för mig,ombesiktning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela