Sofie

bränner bilden mig

Publicerad 2010-02-11 19:58:30 i Allmänt




Under ytan
Finns stora och små 
Under ytan
Finns det skratt och gråt
Det finns mycket där som händer
Som vi inte kan förstå
Men vi hittar alltid svaren
Där i botten av oss själva
Under ytan

Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där
Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där
Jag vet, jag vet, jag vet att du finns där
Jag vet, jag vet, jag vet

Det skrattas och det skålas
Men slutar snart i kaos
Någon sparkar och slår en stackare där
Som är helt utan chans
Jag ser att ingen verkar bry sig
Och inte heller jag
Rädslan är för stor och stark
För att göra något alls

Under ytan
Skäms jag för mig själv
Under ytan
Bränner bilden mig



Var finns svaren?
Vill inte mer...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-12 08:04:18

Vad har hänt???

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-12 09:53:57

Hur mår du vännen? du kan alltid höra av dig om du vill snacka! Puss anna

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-02-12 12:09:05

Du vet var jag finns om det är något vännen???

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela