Sofie

Fy sören vilket väder...

Publicerad 2010-02-02 19:30:02 i Allmänt

Helt sjukt vilket väder vi har ikväll..
Syrran övertalade mig att ta mig till träningen ikväll.. Cyklen blev utesluten, då det blåser och snöar så in i bomben. Kan kalla det snöstorm...
Jag pälsade på mig och bestämde mig för att gå till träningen... Snön slog mot ansiktet, såg knappt någonting. Och inte nog med det. Hur fan dåliga är alla på att skotta på trottoarerna. Man måste väl kunna ta sig fram nånstans??
Hur mycket snö som helst, galet jobbigt att gå i lugn takt... Stackars alla äldre personer och barnvagnar är säker en omöjlighet att köra...
Väl framme hade jag morgonens mascara runt ögonen och kinderna kändes som is. hihihi
Efter träningspasset var det bara att gå hem igen...

Kan ju säga att jag ska spendera kvällen under filten! hihihi
Värre ska det ju bli, shiiiit.. SKOTTA säger jag bara!!!


Läste nyss på kristanstadbladet. Ett tag sen de skrev om den tjejen, som jag tidigare nämt, som blev svårt misshandlad ute på Näsby där jag bodde innan.

"Kvinnan hade fått ta emot slag och sparkar mot huvudet, armar och ben samt ett eller flera kraftiga strupgrepp runt halsen, som orsakade livshotande syrebristskador i hennes hjärna. En kniv eller ett annat vasst föremål hade stuckits i hennes ögon och underliv. Hon hade skurits i ansiktet"

"Den 19-åriga kvinnan, som utsattes för det grova våldet, har inte kunnat förhöras på grund av sina skador."

Är det sjukt eller??? Det är ju vardagsmat. I helgen sköts en man till döds i Malmö, mitt på stortorget. Hur fan ska detta sluta? Blir så arg och rädd... hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela