Sofie

Helgens schema:

Publicerad 2010-02-06 19:10:43 i Allmänt

Då var det helg igen! Skönt att få sova lite längre på morgonen, wounderful!!

Idag har jag och Mamma varit på Entré en runda. Lunchade och kollade runt. Längesen jag var där nu..

Sedan har jag kört Mamma till en vännina och jag och hundarna besökte mormor.

Kvällen ska spenderas med Syrran. Vi ska äta gott och se melodifestivalen!!! :)

Då drar det igång för i år, undra hur det går för Måns?! Programledare!

 

Imorgon ska jag på MIF, ska bli roligt att se lite hockey. Många år sen sist.

Trevlig helg!!


Ser fram emot Rhodos! Värme och goda drinkar!! Wiiihooo:) Slippa all snö och kyla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela