Sofie

lång måndag utan stopp

Publicerad 2010-02-15 20:49:49 i Allmänt

Då sitter jag äntligen ner i soffan och håller kväll. Måndagar innebär en låååång dag för mig. Jag ställer klockan på 4.15, går upp 4.30. Sover så himla dåligt när jag ska öppna. Jag vaknar några gånger per natt och kollar klockan, är orolig att jag ska försova mig. Söndagskvällen förstörs också lite när jag ska uppe sååå jäkla tidigt.
Jobbar mellan 6.15-16, så det är en väldigt lång dag.
Efter jobb idag åkte Mamma, Syrran och jag till mormor och hälsade på lite! Hon är helt inne i OS nu. Går upp på natten och kollar nästan dygnet runt. Roligt att hon har lite intresse!

Klockan 19 väntade dagens träning... Så kortfattat har jag varit igång hela dagen, non stop.

Snart blir det duschen sedan ta undan lite i köket. Sen väntar sängen!

Jag undrar vad unga tjejer som inte ens försöker jympa gör där? De bara står och pratar och försöker inte ens lite grann. Bara tittar på alla andra, fnissar och pratar...
Finns även tjejer som tror det är modevisning. Har värsta uringningen och tajt-tajt....
Sen finns det sånna svettiga som jag, går i stora tshirtar hhahaha
All cred till alla män utan korrdination som verkligen försöker!!
En salig blandning på vårt kära friskís och svettis.

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-02-16 20:16:52

Dom där som står i ett hörn och pratar är så jävla STÖRIGA! Hade jag varit ledare hade jag nog fan bett dom gå eller bruka allvar för det stör andra som vill träna fruktansvärt mycket!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela