Sofie

Mörkrädd

Publicerad 2010-02-24 21:46:05 i Allmänt

Sitter och tittar på efterlyst.. Jag blir mörkrädd.. Bara massa mord, våldtäckter och misshandel.
VARFÖR?
Jag blir så arg..
Vad har gått fel?
Oskyldiga blir lidande...

Alla föds som små söta oskyldiga barn och sen går så jäkla mycket fel? Vad beror detta på?

Uppfostran, kärlek, trygghet, omgivning, gener tror jag har en stor påverkan. Blandning mellan arv-miljö.
Föräldrarna har en stor del i barnens tidiga år.
Man borde införa "körkort" för att få sätta en barn till världen. Många borde inte få ha ansvar för ett barn, de sätter djupa spår hos dem.

Usch blir så arg, många som far illa på andras bekostnad..

Kan hålla på att tjata om detta i all oändlighet... Så många oskyldiga blir drabbade och deras nära... Hemskt.


För övrigt känner jag mig bättre nu, snuvan finns kvar. Men det är mkt bättre! Skönt!!!


Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-02-24 23:57:22

Svar: Nämen hej! Jo jag skulle nog kunna hjälpa dig när jag har tid.. Och du behöver inte va med i den där "månades bloggdesign" saken, men så fort jag har tid så hör jag av mig.. Adda min msn [email protected] så kan vi snacka mer där :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela