Sofie

träningen igång igen...

Publicerad 2010-02-01 21:42:29 i Allmänt

Sitter här i soffan och pustar ut... Har varit på ett hårt träningspass ikväll. Det var ett tag sen jag tränade. Lite uppehåll under jul, sen har jag varit förkyld o kräksjuk..
Men nu är jag igång igen!! Härligt som fan när man är färdig!!
Jag gick upp 4.30 imorse, och var rikigt seg när jag kom hem... Men pallrade ändå mig ut i kylan.. är glad för det nu i efterhand!
Härligt härligt!!!  Måste tvinga mig dit :) Syrran, vi får tvinga varandra :)
Träffade också en gammal granne, roligt att snacka..Många år sen sist... :)


Jag har träffat Älsklingen ihelgen! I Lördags åkte vi till Kristianstad och träffade lite kompisar. Vi spelade biljard och snackade en massa! Jätte trevligt!!! Tjejfest snart tycker jag!!

Sååå mycket snö det är ute, helt sjukt... Har inte varit så mkt snö och inte varit så kallt på 23år, tror det var det!
Det är mysigt med snö, men jobbigt när man inte kan ta sig fram riktigt..
Halkade runt lite med cyklen på väg till träningen...

Nu blir det snart sängen, sover dåligt när jag ska öppna och gå upp 4.30...

Älskar dig meeeest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela