Sofie

flyttpackning pågår

Publicerad 2010-07-28 21:35:06 i Allmänt

Sitter och pausar en liten stund. Håller på att ta fram saker som jag ska flytta med till Sölvesborg. Kan inte ta med mig allt, det är svårt att välja ut vilka kläder och skor jag ska ha med mig.
Måste ha valmöjligheter. Johan kommer bli tokig.. Hoppas du gjort mkt plats åt mig nu?!!!
Vi får se om jag trivs bra där uppe med jobb och allt så får vi kanske köpa något större så vi får plats.
Undra hur det ska gå utan familjen nära?
Så skrev jag innan jag flyttade till Kristianstad också, och det gick ju bra.
Det är jobbigt att alltid fara och flänja. Nu var det upp till Johan och snart väntar familjen som jag kommer åka till. Åkte en massa när jag pluggade också. Men bara att acceptera antar jag...

Måste även gratulera min lillasyster som jag gått och blivit med fasttjänst, strongt när man är 21år!
Congrats lillesis!!!

Igår var jag en runda hos min kollega Py! Hon går i väntans tider, snart dags för fotbollen att komma ut.
Det var trevligt att snacka lite och ses! Nästa gång vi ses är bollen ute!
Jag kommer sakna mina goa kolleger på nyfikonet. Kommer nog tänka tillbaka om ett tag och minnas allt vi pratat om detta halvåret. Alla ungefär lika gamla, på samma plan. Jag vet att jag kommer sakna dem. Nu känns det som om vi ska fortsätta till hösten igen. Har inte riktigt förstått att nya tag väntar...

Försöker umgås med nära och kära nu innan flytten. Idag hälsade vi på farmor litegrann.. Familjen träffar jag varje dag... Mamma: snart får du en paus från mig.. hahhah

Nu väntar kläderna som ska packas ner...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-05 18:14:55

Heeej du!!! Har du flyttat till Johan nu? Självklart kan vi ses en dag framöver... Antingen om du / ni skulle vilja komma ut hit en sväng eller om vi ses över en fika i krstd! Jaa...magen har ju verkligen vuxit en del sedan vi sågs sist (vet knappt när det var förresten, innan jul?) Lycka till med flytt & allt, kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela