Sofie

Jag fick det!!!

Publicerad 2010-06-10 21:44:51 i Allmänt

Har gått och väntat och väntat.. Idag ringde dem från Gammalstorp. Jag får jobbet om jag vill!!
Jag var sååå nervös innan de sa det... Shit..
Vågar jag?
Kommer jag trivas? i staden? på jobbet?
Kommer jag klara att bo ifrån familjen?
Sambolivet?

Om jag inte trivs är det rätt lätt att få jobb i Malmö igen..

Bra att ha bloggen om sambolivet tar kål på mig.. hihihi Kolla tillbaka och minnas all saknad.. hahah

Johan, nu har jag tjatat om en förändring länge.. Vill du ta steget till ett samboliv? hihih
Usch vad vuxet det låter, hahahha

Jag är en grubblare.. Innan grubblade jag om jobb, flytt osv.. Nu är jag ett steg närmre. Står inför valet. Jag vill gärna redan i förväg veta om jag kommer trivas där?
Men det går ju inte. Måste nog våga släpppa och satsa lite?
Vad har jag att förlora?

MAMMA och SYRRAN! Vi kommer att ses mkt ändå... Sorry... jobbigt detta


Så helgen består av 25årsfest hos Frida och skriva på anställning på söndageftermiddag.
Kanske en sväng till Sweden Rock imorgon kväll.

MY GOOOOOOOOD!!

På 1,5år har jag haft ett vikariat på ett år och 2 fasta tjänster.. hahha Komiskt.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-11 12:31:54

OJ!! Grattis grattis, verkligen!!! Det finns väl inget att fundera över? Du har ju snackat så länge om att du vill bo med johan så nu har du ju chansen... PLUS att din familj är fortfarande nära, bara någon timme med tåget. Det får man nog räkna som nära =) Skönt att veta att det löser sig för dig med jobb....det är väl tillsvidare antar jag? Ha de gott & Gratta Frida från mig.. Puss Puss

Postat av: Banne

Publicerad 2010-06-11 20:58:03

Super skoj för dig sis :P kommer sakna dig mycket:) tala om för Toan att han kan räkna med att jag kommer var 14:dag:P

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-06-12 15:52:10

Låter toppen Fia och är säker på att du kommer trivas som fisken i vattnet....=)

Lycka till....

Kram M

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-06-12 20:25:37

Du Har aldrig funderat o gå till en spåkärring!!!

Jag o missarna kommer oxå var 14 dag det blir trångt

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-06-15 15:21:14

Om det nu är så att alla skall åka till dig var 14:e dag så lovar jag att jag kommer en och annan gång jag med....=)

Kram vännen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela