Sofie

onsdag

Publicerad 2010-06-23 21:24:04 i Allmänt

Det går mot slutet... I måndags kom chefen och gav mig en fin blombukett som tack för denna tiden.
Det känns konstigt...
Imorgon är det midsommar firande på jobb, sen slutar jag snart...
Idag har min kollega haft med sig smådjur. Kaniner, ökenråttor, råttor och nakenmarsvin.
Barnen älskade djuren!
Har aldrig sett naken marsvin innan. De var häftiga. Liknade små flodhästar.
Barnen sa "titta grisen" :) hahah



Detta året blir det midsommar firande i Skånes Viby med Kristianstad vännerna.
Traditionellt firande med sittning, dans kring midsommarstången, grillning, femkamp, bad i poolen osv.
Så jag hoppas på fint väder!
Om jag hinner och vädret är på min sida så ska jag göra en egen midsommarkrans!

Trevlig Midsommar!!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-06-23 22:27:23

GUUUUD VA SÖÖÖÖT DEN ÄR.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela