Sofie

väntar något nytt bakom dörren?

Publicerad 2010-06-09 20:56:16 i Allmänt

Lördagens bröllopsfest var trevlig.
Dansade, drack gott och snackade! Blev mkt dans. Träffade även min gamla badminton tränare och hennes familj. Hon är tydligen syster med Chippens pappa. Världen är liten?
Hon kände inte igen mig alls. Har jag förändrats så mkt sen gymnasiet? Vissa säger att jag inte förändrats alls? hahha Har nu bevis på att jag gjort det!

Kvällsposten kom dit, men blev bortskickade, hahah
De var fina och jätte glada! En stor dag för dem! Roligt att få dela den med dem.


Kvällens bröllopshäfte!
Där var lite blandade gäster, inte för många vilket var roligt, personligt!
Oksanas familj, Chippens familj, vänner och andra nära från Hällevik som Tobias Linderoth och hans pappa, Anders.


Oksana, Christian och Jag.


Ett annat jobb ringde idag. Det är rätt jobbigt att ta ledigt och åka upp på intervjuer hela tiden. Man vet ju inte om man får dem?
Vet inte hur jag ska göra? Det är jätte svårt. Väntar fortfarande svar från intervjun jag var på förra veckan.
En stor förändring kan vänta bakom dörren... Nytt jobb? Flytt? Sambo? Köpa nytt boende?
Får helt enkelt se hur det blir. Är nog rätt inne på att flytta nu, iaf försöka och se hur jag trivs där uppe. Om jag inte får tjänsten, ska jag säga upp mig och hoppa in som vikarie?
Är kanske dum och säga upp en fasttjänst för timanställning?
Samtidigt måste man våga chansa lite i livet, vill nog ändå prova lyckan?!!!


Mamma har varit här ikväll, hundarna också!! Var och tog nya järnprovor på vårdcentralen imorse. Jag stod först och köade innan de hade öppnat. Trängdes med pensioärerna! Tack Syrran!♥
Det går bättre ochbättre när jag ska ta prover. Börjar bli van nu! Är stolt över mig själv. Hade fobi för nålar innan. Nu går det faktiskt bra!! DUKTIGA SOFIE!!

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2010-06-10 11:24:00

Jag vill inte att du ska flytta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela