Sofie

En sten föll från hjärtat

Publicerad 2010-03-29 20:57:04 i Allmänt

Igår åker jag med Johan hem för att imorse skulle jag infinna mig på högskolan i Kristianstad. (semester från jobb) Jag och Frida hade möte med vår examinator. Vi har skjutit fram kompletteringen på vårt examensarbete fööör länge nu. Egentligen visste vi inte riktigt vad vi skulle ändra, så nu äntligen träffade vi honom så vi fick klart för oss. Så nu är vi redo att göra klart det sista vi har kvar på utbildningen. Det är en väldig lättnad. Det jäkla arbetet har hängt över mig nu ett helt år, medvetet och omedvetet. Det var inte så farligt som jag trodde... Nu ska vi jäklar göra klart skitet!

Som sagt var jag på högskolan idag, där jag spenderat nästan 4år av min tid. Gick upp till 3e våningen i hus 14, där har man varit nervös inför tentor många gånger. Biblioteket gav massor av flash backs.
Gick tvärs över skolgården i stenarna, my goood... Känns knappt som jag gått där så länge.
Nostalgi!!!

Idag har jag iallafall träffat bästaste Frida!
 
Vi har gått igenom mycket på högskolan ihop, pratade gamla minnen idag. Helt otroligt att vi är klara, roligt att prata och minnas alla våra härliga moments tillsammans! Alla galna fester!!!
Skönt att träffas och prata av sig, "uppdateras" lite. Vi lunchade och kollade en runda på stan. Sedan åkte jag hem till Malmoe igen.
Träning med lillesyrran har stått på kvällens schema.

Rhodos ♥  
Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela