Sofie

MÄSTARE 2010

Publicerad 2010-11-11 20:34:26 i Allmänt

I Söndags var det dags för den stora matchen för året.
Inte nog med att Mitt lag mötte Johans lag, utan det var sista matchen och guld chans!

Nervösa som sören var Mamma och Jag där vi satt och tittade ner på Johan och Macke som stod i borta klacken. Måååååål, alla blå-vita flaggor i luften och skön sång på swedbank. Sååå Härligt!

Vi glänste matchen samtidigt som vi hela tiden hade koll på storbilds skärmen. Helsingborg spelade lika, 0-0. Härligt

10 års SM GULD gick till MALMÖ FF!!!

Roligt och stort att få vara med om guldet. Var med sist också, 2004. Stort när så många hoppade ner och stod redo för att springa in på planen och hylla vårt Malmö FF!

Vilken stämning, klacken, bengaler och viftande flaggor. "oh vi älskar Malmö FF, ja vi brinner för vårt lag" Rysande!! SÅÅÅÅÅÅ GYYYYTTTT!!

Flaggan har jag med mig hem! Ska flagga för Johans pappa i Hällevik. Han har hånat MFF när vi förlorat mot Mjällby.. hihihih :)


Idag känner jag lättnad. Knutan mamma har var brock, man spekulerar ju alltid kring det värsta. Skönt var det iallafall!

Imorgon kommer min lillasyster hit och spenderar helgen tillsammans med mig och Johan. Imorgon blir det mys och på lördag ska vi träffa mina vänner i Kristianstad. Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela