Sofie

12 oktober

Publicerad 2010-10-12 21:07:53 i Allmänt

Jag är tillbaka! 
Vilka underbara höst dagar vi har! Kallt men ändå strålande sol som värmer! Super härligt!

I Lördags hade jag en toppen dag med mina kristianstad vänner. Det var nämligen dags för Åsas möhippa! Hon blev överraskad och glad när vi stormade huset.
Hon blev utklädd, fick gå på stan och sälja kondomer och ställa frågor till folk. Åsa vad jätte duktig, hon är även gravid så ingen alkohol hade hon i kroppen :)
Choklad provning och hemmaspa följt av ett trevligt restaurang besök! En super kväll med vännerna!! Åsa blev glad och dagen var uppskattad, roligt!
Frida, Pauline och Jag fortsatte en liten sväng på banken men det blev biljardkompaniet istället då Calle (idol) var där. Frida känner honom så vi var inga stalker, hiihih

Usch igår hade jag en depp dag. Näsan rann till tusen, jag var hängig. Blev ingen träning så då kände jag mig dålig pga det. hihih... Stupade i säng kl 20.30 och sov till 8 imorse. Vaknade pigg och snuvan borta! Skönt!
Känns som en ny människa!!! Härligt!

Nu har vi precis varit en runda hos Johans kompis Sigge och Jenny. Träffade deras söta barn Sanna och Anton! Mysig liten kvällsvisit. Får vi göra fler gånger!

Har inte träffat Mamma på snart tre veckor. Oj vad länge.. Börjar få lite hemlängtan! Har massa planerat framöver nu: Bröllop, Ullared, Fotboll, Idol osv... Skoj!!!

Hoppas verkligen på fler härliga dagar med sol!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-13 17:32:36

Du känner kanske inte igen mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela