Sofie

allsvenskan, besök och vår

Publicerad 2011-04-05 18:09:42 i Allmänt

Vi har hat besök några dagar! Mycket trevligt! Blir ett riktigt kollektiv här i vår tvåa. 4 vuxna och 2 hundar, hiih. Men det går bra ändå!
Mysigt att träffas några dagar, vi ses ju på torsdag igen! För på fredag åker jag och syrran till Ullared!! Vi har som tradition att åka dit innan jul. Syrran ville dit nu innan sommaren, så vi tar en sväng nu när hon är sjukskriven! Roligt att komma iväg på en liten tripp.

Ska träffa Jenny på lördag, var ett tag sen nu. Så det ser jag fram emot!!!

I fredags var vi en runda på ekohallen. Jag köpte en utekruka till balkongen som vi nu har penséer i! Mycket fint och vårigt! Igår var det jätte härligt väder, kunde ha en tunn regnjacka när vi var ute med barnen!
Hoppas våren kommer nu för att stanna!

Allsvenskan är igång och Johan är lycklig! Såg Mjällbys premiär i söndags, dock förlust, men roligt med fotboll. Malmö vann sin premiär! Wiihooo! Har köpt säsongskortet så vi kan se alla matcher hemma, alla borta matcher som vi inte kan gå på! Det är bra det!!!

För övrigt är jag väldigt hes. Höll på att tappa rösten ihelgen. Den börjar bli bättre nu.. På torsdag bär det av hem till Malmöööö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela