Sofie

laddade batterier

Publicerad 2011-08-08 20:49:18 i Allmänt

Sitter här efter min första arbetsdag efter semestern.
Det har gått bra idag och det var härligt att mötas av glada barn när jag steg innanför dörren.

Jag behövde ladda batterierna.. och nu är de laddade!!

Tyvärr har jag inte hittat sladden till digitalkameran..
Får bjuda på några iphone bilder istället. Har dock bara från slutet av semestern, de andra kommer när jag hittat sladden så småningom..

Semestern:





Jag har unnat mig massa gott att äta under semestern.
Här myser jag och älsklingen med goda kräftor.



Har varit i Hällevik och umgåtts med Johans familj och släkt som varit på besök.
Vi hade en rolig femkamp en lördageftermiddag när det var uppehåll från regnet!



Jag har varit hemma hos familjen i Malmö. Bara umgåtts och haft mys.

Får hoppas sladden vill visa sig snart så ni får se bilder från bland annat Stockholm, Helsingör och Tosselilla.

Det har blivit en del fotboll i sommar både live och på tv.



Jag är redo för fotbollsfest. Mitt Malmö mot Johans Mjällby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela