Sofie

massa snurrar runt

Publicerad 2011-08-18 21:45:42 i Allmänt

Oj, min hjärna är uppe i varv nu.. Nyss kommit hem från ett långt apt möte. Mycket nu i början av terminen som ska planeras och fixas..
När jag kom hem ska jag packa för helgens Malmö weekend. Vad ska jag ha med mig? Kom på att jag måste växla pengar till resan, för här finns inget forex.
Vad måste jag mer göra och fixa innan resan? En ny sladd till kameran måste köpas. Annars är det inte lönt att ta bilder på Mallorca om jag inte får in dem på datan. Så får nog försöka fixa det ihelgen. Betala räkningar innan vi sticker osv...

Massa i huvudet... Sen skulle jag duscha och sen ringer syrran att hennes internet och grejs inte fungerar.. Jobbigt. blablabla...

Summan av kardemumman är att mitt huvud är fullt av tankar, som jag måste komma ihåg. Har flera papper där ute på bordet.
Detta måste fixas innan resan.
Detta ska vi ha med oss på resan..

I helgen ska jag ner och träffa familjen!! Wiihhoo...
Blir väl lite Malmöfestivalen också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela