Sofie

foto från semestern 2011

Publicerad 2011-08-23 20:10:07 i Allmänt

När jag var i Malmö ihelgen köpte jag en ny sladd till kameran! Så jag har lagt in bilderna!
Vet att jag skrivit om min semester. Men när kommer några bilder för er som är intresserade:



Det bar iväg till Stockholm med Johan och syrran!



Vin och hotellmys, I Like!



Vi gick och gick.. Här var vi på Sergels torg!

Var även vid slottet, gamla staden, kungsträdgården och på 
 
Stockholmsstadion och såg fotboll mot mjällby!

Drinkar och restaurang besök blev det också!!!





En mysig weekend :)

Bad har det blivit, men inte så mycket som jag hade önskat. Bad både i Malmö, Hällevik och Sandviken.
Här på Ribban i Malmö:


Fick ta tillvara på de kvällar som var fina. Minigolf spelarna


En del tripper blev inställda pga tråkigt väder. En dag åkte Jag, Mamma och Johan till folkets park där vi bla var på terrariet och kikade. Där var apor, känguru, ormar och
Krokodiler och massa annat.

Även den riktiga Rosalinda från Pippi på de sjuhaven var där!




Lite artister och underhållning har det blivit både på Kristianstaddagarna, Världens snabbaste Allsång och Pernilla Andersson..

Syrran och Jag åkte dit. Härlig röst och fina låtar!

Lite fest och gotte har det blivit...


Mammi och Syrran ♥

Härlig dag på Tosselilla med vänner! Mycket vattenrutschkana och skratt!



och sista bilderna på denna kameran är från min och syrrans tripp till Helsingör!
En underbar dag!

På båten redo för en tur till Helsingör..



GOTTE:



Snart väntar ännu en semester vecka. Denna gång på den spanska ön Mallorca! Vi ska fira älsklingens 30års dag och mysa tillsammans!
Får bli bättre på att lägga in kort efterhand istället för alla på en gång. Nu har jag iaf så jag kan titta tillbaka på när jag sitter en grå höstkväll och längtar tillbaka till sommaren.

Kommentarer

Postat av: banne

Publicerad 2011-08-24 21:24:52

fina bilder på oss:) tack för en underbar semester o för att jag fick följa med ni e bäst!puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela