Sofie

Jag ska inte klaga..

Publicerad 2011-07-26 11:32:24 i Allmänt

Att klaga över vädret, att man är trött eller över andra skit saker känns verkligen inte rätt, nu när Norge drabbats hårt.
Ja, inte bara Norge utan alla har väl drabbats på mer eller mindre sätt.
Jag förstår inte hur en människa kan göra på detta vis? Så många oskyldiga ungdomars liv.. Helst sanslöst..
Det känns overkligt, som i en mardröm..
Kunde lika gärna varit Sverige, ännu närmre oss..
Blir rädd.. Vilka sjuka människor som går "fritt".


Ja, man ska verkligen inte klaga..

I lördags på Olearys höll vi en tyst minut. Igår klockan 12, stannade tåget och vi höll en tyst minut.



Många tankar far runt i huvudet... Jag känner mig liten.
Allt nytt och stort känns lite "konstigt" i början... Vågar och vill??
Blir det rätt?

Vi har nämligen tittat på ett jätte fint hus.. MEN vi får se...:)

Har grubblat så här inför andra stora steg i mitt liv..
När jag började plugga och flyttade långt från familjen.
Lämnade plugget och flyttade till Malmö igen, började jobba.
Lämnade och blev Sambo..

Man vet inte förrän i efterhand om man gjort rätt... Jag bara grubblar och grubblar...
Egentligen är det inte svårare än att man kan trycka på ångra knappen...
Jaja, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela