Sofie

resume från helgen som gått...

Publicerad 2011-06-13 22:03:29 i Allmänt

Det blir inget bloggande när jag är i Malmö. Att åka till Malmö är vardagsmat för mig, men skönt med miljöombyte och hälsa på himmastaun och familjen såklart!

Fredagen bjöd på trevligt studentfirande!
Lördagen spenderades på stan med mamma, syrran och johan. Vi tittade lite och åt glass på trappan vid kanalen, mys!
Sedan kom pappa och vi hade en lugn hemmakväll.
Johan fick shoppat lite i söndags. På kvällen unnade mamma och jag oss en tur till olearys, där vi såg Malmö matchen. De förlorade tyvärr. Första gången jag var på olearys på swedbank.
Det får vi göra fler gånger, Mamma!! Trevligt, stämning och träffa folk!!


Någon som hört/vet något positivt/negativt om gardasil?


Denna veckan bjuder på:
Måndag (idag) träning och handla.
Tisdag: tvätta, power walk kanske jag hinner med?!
Onsdag: träffa pauline
Torsdag: grill med föräldrar och barn på jobb...
sen helg igen..:)

Årets midsommarafton firas i viby detta året igen. Krstadvännerna, lekar och skoj!
Hoppas på fint väder!!

Jag går ofta på kyrkogården och rastar hundarna. Det är nära, bra och då hälsar jag ju på morfar också. Jag brukar plocka blommor längs ängen, som jag sedan lägger på minneslunden där han ligger!
Minns att han var den bästa ♥
Minns att jag ofta grät i min säng...
Gillar inte att det blir vardag, att han glömms bort mer och mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela