Sofie

Äventyrspedagogik

Publicerad 2011-10-11 21:06:27 i Allmänt

Nu har jag fler högskolepoäng!! Ja, tack! Det har varit en intensiv men väldigt rolig kurs. Torsdag-söndag har vi varit på en folkhögskola och blivit inspirerade! Lite arbete som ska In under året, och en träff till i maj. Många timmar i skogen blev det. Härlig miljö.. Vi var med om ett actionäventyr i lördags, vakter i skogen letade efter oss. Vi hade uppdrag att göra, akta oss för fällor och för vakterna. Jätte spännande och roligt. Mitt hjärta höll på att ploppar ur kroppen :) Går inte riktigt att beskriva. Men det är en pedagogik där man får in allt, lpfö, ämnen, samarbete osv.. I skogen var jag aktör när de gick sagoäventyret. Jag såg ut så här:

Idag fick jag vara ledig! Har städat undan sommarkläderna, diskat, handlat och fixat.. Kände mig slö imorse, inte konstigt efter heldagar på kurs efter en jobbvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela