Sofie

ris å ros

Publicerad 2011-10-24 19:40:06 i Allmänt

Gokväll! Sitter här nyduschad och väntar på ensam mamma söker! Då blir det filten i soffan! Eller kanske sitter kvar här i datastolen så jag inte somnar? hihiih Helgen har inneburit både ris och ros. Ros när vi tittade på huset, tillbringat tid med Johans familj och varit på fotboll. Nu är allsvenskan slut för i år. Så nu får vi skaffa oss ett annat liv, hahah. Roligt att Mjällby är kvar nästa år också. Malmö också för den delen, men de är mer säkra. Båda lagen vann igår så vi var nöjda. Idag har jag ringt till banker och bokat samtal om lån osv. Vi får se hur denna karusellen slutar. Ödet får bestämma... Vi är sugna, får se vad banken och hur ev budgivning blir.. Höll på att bli av med allt vad pengar heter i lördags. Satt på chatten och snackade med en som jag trodde var min kompis. Men man kan aldrig lita på vem man pratar med om man inte ser personen face to face. Någon hade hackat och tagit över hennes facebook konto. Så jag höll på att bli lurad och "den personen" höll på att kapa mina bankkonto. SHIT vad jag var rädd.. Men det har rätt upp sig, sån tur är. Annars hade det inte blivit något hus för denne Persson. Nu är det mycket tankar ihuvudet angående hus och lån osv. Samtidigt massa jobb som väntar denna veckan. Gillar förresten att blogg.se har en app till iphone. Lättare att ta foto från mobilen och lägga upp direkt än att lägga in på datan och krångla, sånt orkar jag inte med. :) hhiihi Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela