Sofie

skogsmulle

Publicerad 2011-10-05 19:46:56 i Allmänt

Jag och Johan hade en toppen helg i Göteborg. Roligt att ta en spontan tripp iväg och bara göra roliga saker! Nästan ingen kö alls på Liseberg, så vi åkte en massa!! Nu är jag åter hemma i vardagen. Hösten är här. Vi var i skogen i Måndags. Löven faller och många av djuren har "försvunnit". Blåser och småduggar.. Hösten 2011 är kommen. Nu den sista veckan har vi haft några väldigt härliga höstdagar med sol och rätt många plussgrader! Det gillas! Nu, torsdag till söndag ska jag och en kollega på utbildning. Äventyrspedagogik, som Luleå universitet anordnar. Högskolepoäng, JA TACK!! Ska vara i Jämshög i några heldagar nu och sen göra lite arbete och annat smått och gott. Så i några dagar nu blir det skogen för mig. Det är en bra merit och jag hoppas utbildningen är bra! Så min helg vet ni var jag tillbringar, i skogen :) Nu ska jag joina min älskling i soffan, bonde söker fru väntar! JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela