Sofie

Grattis grattis!

Publicerad 2012-08-30 21:39:17 i

Idag fyller min älskade sambo år! Vi firade honom lite igår istället, då han inte är hemma ikväll. Vi nattade killen och åt goda kräftor!
När jag ändå är i gång får jag passa på att säga att han är den bästa pappan! Han har jobbat i närheten denna veckan. Jag hör hur dörren öppnas och johan kommer in. "jag vill bara se hur det är med er och pussa på min lille gosse"!!! Om Ebbe kräker och jag ber om kräkduk, kommer han med den! När han kommer hem efter en arbetsdag, frågar han hur vi haft det och tar hand om gossen, så gör jag mat och får lite egentid framför datan. På semester gick han upp med ebbe på morgonen så jag fick sova!! Många säger att deras förhållande lider när man skaffat barn. Än så länge inget jag märkt, snarare tvärtom... Oj vad jag överöst honom med komplimanger, visst har vi alla lite brister också, men de får ni inte höra idag! Hihi
Älskar dig <3

Ebbe klarade sig bra efter sprutan! Så skönt! Vi har varit trötta ihop idag. Imorgon blir det andra bullar...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-08-31 08:56:08

Ja han e fin din Johan! Akta bara så han inte blir 2meter lång! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela