Sofie

minus 13

Publicerad 2012-02-03 15:02:26 i Allmänt

Brrrr vad kallt det är. Minus 13 grader, men solen skiner. Det är jag tacksam för.
De små barnen på jobb fryser ju ihjäl utomhus. Kastar av sig vantar och näsan trillar ju nästan av, hihih...
Har varit inne idag, endast 6 barn och 4 pedagoger! hihih Lyx på ett litet ställe. Andra bullar var det tidigare, på de andra jobben..
Fredagsmyset fortsätter nere i Malmö! Det ska bli mys!

Imorgon ska vi titta på en själsäng och nästa helg blir det nog Ullared, om vädret inte vill annat..

Vagnen beställd
Babyskydd köpt
Säng: imorgon
Lite kläder är fixat...

Så lite är avbockat, men mycket kvar... MEN det är roligt! Vi längtar så!
Magen växer och idag sparkade "den" mot mina revben.. Hittat nått ställe där som behövde sig en liten boxningsmatch...

Det är svårt att förstå att det bor någon i min mage. Ett hjärta som tickar inåt i mig och som äter "av" mig...
Fantastiskt.. Ett det kommer ut en bebis tillsist, ofattbart!

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela