Sofie

Ebbe fast i gamla spår...

Publicerad 2012-10-29 10:45:04 i Allmänt

Ebbe har inte förstått det här med att vi ska ställa om klockan.
Man måste ju ändra då, och inte leva som innan...
Idag ville han upp 5.30, jag var lagom trött då. ( vi brukar gå upp vid 6.30-7, så det var rätt i hans "klocka" :) )
Han satt lite i sittern och jag halvsov i soffan.
Tur somnade vi om två timmar till, gick upp 8.30, tack min gosse!
 
Jag somnade under solsidan igår, känner mig konstant trött. Ändå tycker jag att jag är duktig och sover när Ebbe sover. Iaf en gång/dag. Men det är kanske inte så konstigt, inte sovit en hel natt på hur länge som helst. Under graviditeten kissade jag om vart annat och sedan skulle jag vända mig. Och nu har jag en liten som vill ha mat eller vill ha uppmärksamhet. Det ska dock tilläggas att han är duktig. Somnar 19, äter vid 4 och går upp vid 7. Så ska inte klaga..
Men jag är konstant trött, är född trött, säger min Mamma. Det har jag alltid varit.. hihiihi
 
Nu är det höstlov, så våra aktiviteter har lov denna veckan.
Idag har vi inget inplanerat, blir en mysdag för oss. Annars har vi lite träffar och bvcgrupp inbokat, skoj!!
 
De har kommit igång lite på tomten. Snart ska de gjuta plattan, förarbetet är gjort! Roligt att se att det går frammåt.
Kan inte förstå att vi ska bo där... Ebbe ska få ett rum och vi ska få större. Fint som vi själv valt!!! Wiihoo!
Om ca ett halvt år bor vi där!  Då är vår lille gosse 1år.. HALLÅ, var tar tiden vägen?!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela