Sofie

fredagsmys med mina killar

Publicerad 2012-10-26 18:55:52 i Allmänt

Fredagsmys hemma hos oss!
Till oss vuxna serverades det bakpotatis, vitlökssmör, lövbiff och stekt purjolök & champinjoner.
Till lilleman serverades det kalops från 5 månader.
Han var nog beredd på gröt, det brukar han få när vi äter. Så första skeden fick han till en liten skeptisk min. Men sedan gapade han glatt, som vanligt. Gillar allt, roligt när han gapar och vill ha mer!
 
Nu nattas Ebbe och vi ska mysa ner oss i soffan med lite gotte och se på MFF-Djurgården.
Hejja hejaa!!!
 
 
 
Min farmor brukar vara hemma hos faster och titta på foto på Ebbe. Farmor; här kommer fina foto på dig och Ebbe!
Är glad att både farmor och mormor fick uppleva min son!!
 
 
 
Min bästa farmor med min son!!!
 
Det är en anledning till att jag skriver och lägger upp bilder i bloggen. För familj, släkt och vänner där "hemma" ska kunna följa oss i vår vardag. Vi kan ju tyvärr inte ses varje dag..
 
Nu fotboll och mys med pappan!! Hejhopp!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2012-10-26 23:08:15

Tack Sofie för bilderna. Farmor kommer på söndag så då skall jag sätta henne här vid datorn. Kram

Postat av: Calle&Rosa

Publicerad 2012-10-28 01:04:42

Kul att du skriver Sofie och visar bilder på Ebbe. Johan verkar vara en skarp farsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela