Sofie

gnäll..

Publicerad 2012-09-04 15:11:58 i Allmänt

Idag har det varit mycket gnäll. Märker direkt att mitt tålamod försvinner lite smått. Jag försöker få honom att somna på alla möjliga vis. Men han är som sin far, erkänner inte för sig själv att han är trött. Blundar, sen nästa sekund öppnas de blå igen. 
Han sitter i sittern, så fort jag går ut i köket och försvinner inom synhåll så gnäller han. Jag kommer och sätter mig bredvid. Då blir han glad igen!  Jag kan inte annat än att le, trots att det är lite jobbigt.
 
Nu har han äntligen somnat, så jag kan ta undan det sista innan fikagästerna kommer. På 10minuter har han vaknat och gnällt 3ggr.. Men somnat så fort jag lagt handen på honom..
 
Tror att han är i någon utvecklingsfas? Hört att de ska vara extra gnälliga och vill ha närhet..
Tycker synd om de som har barn med kolik, som skriker nonstop. Tack att min gosse är så snäll annars!!!
 
Mammas lilla hjärta! Tur du ger så mycket glädje och kärlek, ditt lilla busfrö!
Hoppas det är en övergående fas och inte någon förkyldning eller annat skit på gång..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela