Sofie

Trötter

Publicerad 2013-10-25 23:28:42 i Allmänt

Klockan är 23.30 en fredagskväll och jag är fortfarande vaken. Kryss i taket, men jag ska berätta hemligheten! ;)
Jag sov mellan 19-20 just för jag skulle orka vara vaken lite med min sambo och se idol.. Är helt slut på kvällarna, och ännu mer på fredagen.
Ebbe är inne i en period då han vaknar och gråter, är svår somnad och vaknar sedan vid 5-5.30 på morgonen. Idag var det till 6.15, vilken lyx!!!
Kanske inte så konstigt man är trötter..

Nu är det iaf helg! Igår var vi på första föräldramötet. Roligt att vara andra parten! Härliga duktiga pedagoger, roligt att höra om verksamheten och om våra Goa barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela