Sofie

Helgens blandning

Publicerad 2014-12-07 21:55:19 i Allmänt

Ännu en helg går mot sitt Slut. . Snart väntar vecka 26 för oss. Det går så snabbt och bebisen växer o sparkar så det knakar.
Ebbe vill ofta pussa och krama magen och jag ska göra det samma på hans!
Fredagskvällen bestod av mys, lika så lördagsförmiddagen då den spenderades i badhuset. Ebbe älskar att bada hoppa och simma!


Vi har våra rutiner. Ebbe äter äpple i väntan på att jag tar på mig mina kläder!
På kvällen var vi på en trevlig glöggfest hos min kollega. God mat och en trevlig kväll!
Massa småplock som är såå gott!


Ikväll har svärmor och jag varit i kyrkan och lyssnat på Viktors koncert. Han sjöng julsånger med barn och ungdomskören.


Viktor är pappa till en pojke som Ebbe gått på rytmik och sim med. Han är på turné med änglaljus nu, men hade idag en koncert på hemmaplan!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-08 12:28:04

Ni har också haft en mysig Helg!

Postat av: Birgitta

Publicerad 2014-12-09 16:20:58

Var så trevligt i kyrkan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela