Sofie

Mammas älskade troll

Publicerad 2014-02-05 20:48:13 i Allmänt

Gick in på Ebbes avdelning idag, han knuffade ut mig och sa "jobba"!!
Duktiga knatten! Johan hämtade idag, då hade de sagt att han pratar mycket nu! Roligt att han även gör det där! Hemma härmar han allt nu. "Igen", potta osv.. Kommer inte på allt för tillfället. Roligt när han kan göra sig förstådd och förstår oss!!

Jag blir ju så glad och stolt över honom!!
Ännu en sak gjorde mig stolt idag! 
"Kiss" 

Ja, jag vet att jag är en löjlig mamma som blir glad för minsta lilla och ska visa alla... :) 

Jag kan sitta hur länge som helst
Lukta honom i nacken
Pussa honom om och om igen
Krama och aldrig släppa!
Blir så lycklig av hans skratt
Åh, älskade lilla gosse!! Du är det bästa, det finaste!! 
Finns inte ord som kan beskriva mina känslor för dig, mitt lilla troll!


Kan tillägga att ibland är jag så trött och längtar tills klockan blir 19 och han ska sova, lite egentid! En kvart efter vill jag väcka honomn igen ;)
Mammas älskade lilla knatte, får mig alltid glad!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-05 21:16:23

Nu börjar han likna dig när han skrattar.

Postat av: Banne

Publicerad 2014-02-06 07:21:02

Han är världens finaste lilla kille, moster saknar honom väldigt mkt! Vi ses till helgen då blir det Ebbe-Moster mys!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela