Sofie

Nöjd mamma

Publicerad 2014-02-09 21:29:26 i Allmänt

Nästa gång jag kommer ner till Malmö hoppas jag att jag är moster! ;)
Ännu en mysig helg i Malmö. Det bjöds på lite shopping och träffat farmor pappa syrran Sebbe och mamma! 
Helgen avslutades med ett besök på busfabriken. Ebbe är i himmelriket, lika så hans pappa! 
Denna mostern kunde inte åka rutschkana, men hon låg i bollhavet :)
Finaste syrran med magen! 
Nu längtar jag sååå efter bessen! 




Vi lekte och busade. Stort trevligt lekland! Roligt att se Ebbe så glad och nöjd! Benen sprang, hoppade och skrattade! En nöjd mamma ska plugga lite nu :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-09 21:49:19

He he jag tror det var flera i sällskapet som var glada o nöjda.Tack för en kort men mysig Helg

Postat av: Moster

Publicerad 2014-02-09 23:22:31

Tack för en trevlig helg:) skönt att min sambo också blev rastad ;) hoppas verkligen att vår lilla flicka är här nästa gång ni kommer :) ses snart igen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela