Sofie

Den bästaste

Publicerad 2014-05-29 20:59:51 i Allmänt

Idag har vi haft en mys dag! Lekt och tagit det lugnt. Ebbe och jag sov middag länge idag, pappan var på golfbanan.
Finns inget bättre än att ligga bredvid trollet, lukta i hans hår och titta på honom. 
Morgonen i soffan under täcket är MYS! 
Eller när han säger "mamma, brottas soffan"! Han blir lycklig. 
Åh mitt lilla troll, min son, mitt allt, vårt allt!
Dock är det inte alltid en dans på rosor. Denna mamman kan tappa tålamod och ork. Ebbe har en envis och "störig" sida när han gör allt han inte får, detta oftast i samband när jag ska göra något viktigt eller är trött och stressad... Då blir denna mamman smått trött ;)

Men det hör till. Barn är det bästa men även ibland det mest krävande, thats it! 
Ebbe och jag delar en glass på golfrestaurangen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela