Sofie

En kossa

Publicerad 2015-04-22 07:43:27 i Allmänt

Skrev ett långt inlägg Ihelgen. Men som jag gjort flera gånger så tryckte jag på fel knapp så allt försvann. Minns inte vad jag skrev och jag blev irriterad så det blev inget inlägg..

Dagarna bara springer, på kvällen när Johan är hemma vill man hinna med andra saker. Men då ska Elsa äta och äta hela tiden. Igår var killarna på fotboll och jag hemma själv med liten.
Mellan 18-21.30 gjorde vi inte annat än att sitta i soffan och prata och hon åt nog 25ggr.. är vaken och äter upp sig ;)
Fick inte gjort något, tur att ebbe var med Johan annars hade han inte haft så roligt med oss :)
Jag känner mig som en kossa.

Igår var jag på föräldrakurs på bvc, träffade andra mammor och bebisar. trevligt! Ebbe är hemma med oss, då de har magsjuka på hans förskola. Så dagarna är intensiva!
De är ju så goa mina älskade barn, men det går i ett ;)


Förra veckan var jag och barnen en runda i malmö. Var och besökte förskola till Sally och vi var på öppna gruppen, syrran sally ebbe och jag. Lite egentid med storebror. Jag hade pumpat ut som mamma gav elsa. Hade gått bra, skönt.


Syrran tänk om vi hade varit lediga mer tillsamman! du kanske har lediga dagar sen som vi kan dra ihop nått ?! :)

Vi var även och tog nyfödd foto på Elsa och foto på oss också. Tog tid men hoppas vi fastnade på några. En nakenfis som kissade oxh bajsade ner oss och en 3åring som inte ville sitta som vi ville.
Jaja man får rätta dig efter barnen, blir inte alltid som man tänkt sig. Blir säkert några fina foto som får pryda väggarna.


Kalas för farfar hann vi också med Ihelgen. God mat och trevligt. Ebbe har så roligt med Farbror Hans! De busar och leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela