Sofie

Ny situation

Publicerad 2015-04-15 08:09:41 i Allmänt

Godmorgon från mys - soffan!


Jag ska inte klaga över hennes nätter.
I natt åt hon 23-04-07.
Nätterna innan 23-05-08.30
20.30-03-08.30..
Får njuta när jag kan sova lite, kanske snart kommer in i en växa period och kräver mer mat.
Amningen verkar funka ännu iaf, går upp som hon ska. Får utvärdera vecka för vecka och se vad vågen visar.
Amning är ju nytt för mig!

Hon verkar nöjd iaf ;)


Ebbe har förändrats. Jag ser en stolt, glad och underbar Storebror som vill hålla, krama och hjälpa lillasyster.
Men även ett beteende som jag aldrig tidigare sett hos honom.
Arg och ibland lite taskig. Gör precis tvärtom, det han vet är fel.
Precis la han foten på henne, dock försiktigt men tittade på mig och vet det är fel..
Så klart för att situationen är ny och anorlunda för honom. Han får inte all uppmärksamhet och tid längre. Vi sitter med Elsa, någon att dela oss med.
Inte så konstigt egentligen.
Försöker berömma hans mysiga stunder, så det inte bara blir negativt..
Mitt mamma hjärta bubblar över när jag ser hans kärlek och empati till henne. .♡

Han är mammas stora, duktiga kille, tänk att han hade sin första gympa uppvisning i söndags. Stolt mamma tittade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela