Sofie

Fullt ös

Publicerad 2015-01-20 21:35:11 i Allmänt

En helg med lilla familjen har sprungit i väldig fart. God mat hos svärföräldrarna, besök på badhuset, gjort semlor och massa mys hemma!




Är trött o seg, grått regnigt o trist gör inte det bättre precis.
Har unnat mig gravidmassage idag! Härligt!
Fullt ös med föräldrakurs, apt och utbildning. Varje kväll denna veckan. Blir en lugn helg för oss :)
Ebbes gympa är i gång igen efter uppehållet! Som han längtat!Roligt att se honom glad och intresserad. när jag hämtade honom sa han ' idag är det gympa, mamma!'

Säger ofta spontant 'jag vill mysa med din bebis, mamma'
Då ser det ut så här:




Bebisen får låna min napp!


Ebbe älskar sin kusin Sally. Dock kommer denna lilla bebis bo hos oss alltid. Kanske inte är lika kul i längden? Det har väl sina upp och nergångar.
Blir en omställning för oss alla, men oj vad mysigt och Ebbe kommer älska sitt syskon massa massa... ♡♡
Nu blir det sängen, lååång dag imorgon!

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2015-01-20 23:30:13

Mosters älskling 😍 saknar er...
😘

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-01-22 21:30:59

Så gullig o omtänksam han är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela