Sofie

Helt slut

Publicerad 2015-01-30 06:43:03 i Allmänt

Jag är inne i en trött period, orkar inte något på kvällarna.
Var på en föreläsning, ska inte säga att man är helt Slut, utan ganska trött.
Hihi
Varit hos barnmorskan och allt är bra med mig och bebisen. Ebbe var med och pratade! Han sa att han hade en blodtrycksmaskin hemma i Ljungaviken :)
Vikten springer iväg, väger nästan lika mycket som på Ebbes förlossning och jag har några veckor kvar nu.. Det gör nog sitt också..

Bloggen blir lite lidande av min trötthet. Allt är bra annars med oss iaf. Ebbe är duktig och säger till när han behöver kissa! "Kissig mamma!!!" skriker han!
Duktig! Då blir man glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela